გუნდის წევბრები აღმოვჩნდით ახალი გამოწვევის წინაშე. ჩვენ ვიყავით ინოვატორები ახალ სკოლაში ახალი ციფრული სტრატეგიების დანერგვისა. პროექტის მიმდინარეობამ განსხვავებული ტალღა შეიტანა სკოლის ცხოვრებაში - "ვასწავლით და ვსწავლობთ თამაშით"
პირველყოვლის ჩავატარეთ კვლევა SELFIE გამოყენებით, გავაცანიტ მოსწავლეებს უახლოესი ელექტრონული რესურსები, რომლებიც აქტიურად გამოვიყენეთ სწავლის პროცესში. მოსწავლეები ხალისითა და ინტერესით ცაერთვნენ ახალი პროგრამების ამოქმედების პროცესში. განსაკუთრებით მოეწონათ Kahoot, Plickers, Padlet გამოყენება.
პირველი სამუშაო დღის რეფლესია
8 მარტი
ტრენინგი ჩატარდა ქალაქ ქუთაისის N31 საჯარო სკოლაში, მუშაობას უძღვებოდნენ ქოუჩები დიმიტრი პოპოვი და მეგი კაპანაძე. ტრენინგი წარიმართა საინტერესოდ, გავეცანით პროგრამა " Kahoot",-ს რომლის განხორციელება სასწავლო პროცესში იქნება სახალისო და ინოვაციური. ამ ინსტრუმენტის საშუალებით, ვქმნით სხვადასხვა სახის ქვიზებს, რომლებსაც თან ახლავს მელოდია, რითაც მოსწავლე უფრო ხალისით გააკეთებს მიცემულ დავალებებს. გავეცანით ერთ-ერთ მნიშვნელოვან ინსტრუმენტს Leplaner -ს, სადაც შეიძლება გაკვეთილის გეგმების, პორთპოლიოს შექმნა, ასევე საინტერესი იყო ციფრული საპრეზენტაციო დაფა - Padlet , რომლებსაც მოსწავლეები და მასწავლებელები გამოიყენებენ მნიშვნელოვანი თემების წარსადგენად. აქ შესაძლებელია სტიკერების მიმაგრებაც.
მეორე სამუშაო დღის რეფლექსია
23 მარტი
ტრენინგი წარიმართა საინტერესო სიახლეების გაცნობიტ. დასაწყისში განვიხილეთ შესრულებული დავალებები, ვიმსჯელეთ ჩვენ სკოლაში ჩატარებული SELFIE-ს გამოყენებით შესრულებული გამოკითხვების შედეგებზე, რომელსაც უნდა დაედგინა ჩვენი სკოლის რეალობიდან გამომდინარე საჭიროებები. გამოვყავით მთავარი პრობლემა და დავსახეთ მისი მოგვარების გზები. ასევე განვიხილეთ სასწავლო პროცესში დიზაინისა და აზროვნების თანამედროვე მიდგომები, გამოვყავით დიზაინის ფაზები, რომელიც დაგვეხმარება ჩვენი შედეგების გაუმჯობესებაში. გავეცანით და დავრეგისტრირდით პროგრამა https://dgmirror.emis.ge-ზე , სკოლის სახელით შევქმენით ციფრული სარკის ელექტრონული ბაზა, აქვე გავეცანით პროგრამა ,,Trello",rრომელიც საშუალებასგვაძლევს ვმართოთ დროის მენეჯმენტი,მოვახდინოთ პასუხისმგებლობის ვიზუალიზაცია,რაც დაგვეხმარება საკითხის მიმართპუნქტუალურ მიდგომაში.ტრენინგი მიმდინარეობდა თავისუფალ და თანამშრომლობით გარემოში
.
მესამე სამუშაო დღის რეფლექსია
6 აპრილი
მეორე სამუშაო დღის რეფლექსია
23 მარტი
ტრენინგი წარიმართა საინტერესო სიახლეების გაცნობიტ. დასაწყისში განვიხილეთ შესრულებული დავალებები, ვიმსჯელეთ ჩვენ სკოლაში ჩატარებული SELFIE-ს გამოყენებით შესრულებული გამოკითხვების შედეგებზე, რომელსაც უნდა დაედგინა ჩვენი სკოლის რეალობიდან გამომდინარე საჭიროებები. გამოვყავით მთავარი პრობლემა და დავსახეთ მისი მოგვარების გზები. ასევე განვიხილეთ სასწავლო პროცესში დიზაინისა და აზროვნების თანამედროვე მიდგომები, გამოვყავით დიზაინის ფაზები, რომელიც დაგვეხმარება ჩვენი შედეგების გაუმჯობესებაში. გავეცანით და დავრეგისტრირდით პროგრამა https://dgmirror.emis.ge-ზე , სკოლის სახელით შევქმენით ციფრული სარკის ელექტრონული ბაზა, აქვე გავეცანით პროგრამა ,,Trello",rრომელიც საშუალებასგვაძლევს ვმართოთ დროის მენეჯმენტი,მოვახდინოთ პასუხისმგებლობის ვიზუალიზაცია,რაც დაგვეხმარება საკითხის მიმართპუნქტუალურ მიდგომაში.ტრენინგი მიმდინარეობდა თავისუფალ და თანამშრომლობით გარემოში
.
მესამე სამუშაო დღის რეფლექსია
6 აპრილი
,,ციფრული სკოლის"მესამე ტრენინგი უფრო ინოვაციური და საინტერესო გახდა ცვენთვის.ამჯერად გავეცანი8ტ ელექტრონულ რესურსს,,Edshelf .com,რომელიც საშუალებას მოგვცემსშევქმნათ მრავალფეროვანიციფრული პროდუქცია.ასევე გავეცანიით,,Flickers.com",,სადაც შეგვიძლია ელექტრონული ტესტები და სახალისოდ მივიღოთ მომენტალური უკუკავშირი.ძალიან საინტერესო აღმოჩნდა ჩვენი ქოუჩის მიერ შემოთავაზებული ე.წ ბრეისთორინგი და ეოლექტრონული რესურსი Tricider.com,რომლის საშუალებითაც ხდება იდეების გენერირება და ერთმანეთის შეფასება.
.
No comments:
Post a Comment